Hur får man bort klo mellan tänder???

Prosit

Trådstartare
Katten satt och bet på naglarna.... sina klor alltså. Rätt som det är sprätter hon till och slickar sig hejdlöst runt munnen. Jag trodde hon bet sig i tungan, men när jag ser efter (hon gör våldsamt motstånd) så ser jag att det sitter en kloflisa mellan de små fina framtänderna i överkäken. Jag får INTE pilla, hon blir nästan hysterisk. Tror ni hon får bort den själv eller måste jag ta till krampgrepp och pilla lös den?? :confused:
 
den försvinner nog själv,
men om inte efter några dagar får du vell
pilla lite der.
 
Tycker du ska försöka pilla lite... det skulle ju kunna bli inflammerat annars (smutsiga kloflisor)...
Glad att det inte hänt på min tjej dock, hon skulle nog döda mig om jag försökte gräva henne i munnen :crazy: :love:
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej. Vår lilla Chihuahua-kille (6år) började runt jul använda Tropical clean teeth gel för att få bort lite tandsten. På...
Svar
4
· Visningar
3 352
Senast: Sol
·
Ridning Det här blir ett långt inlägg men skulle vara jättetacksam om nån pallade läsa och ville hjälpa mig att fundera på vad som kan göras...
2
Svar
21
· Visningar
4 103
Träning Min unghäst född -10 har aldrig riktigt accepterat bett. Munnen är kollad,allt ser bra ut. I början så hade vi 3-delat tränsbett,vilket...
Svar
12
· Visningar
1 453
Senast: Ridinglady
·
J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 372
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? del 3 - Kids Edition
  • Dejtingtråden del 37
  • Vad läser du just nu?

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Senast tagna bilden XV
  • Roliga bilder och memes om katter!

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp