Hur får man större text?

Thunder_rose

Trådstartare
Katten gick över tangentbordet i går och gjorde så att texten, eller allt, här inne på buke blev jätte smått!
Och jag har ingen anning om hur man gör det större:crazy:

Någon som vet? Jobbigt att ha så liten text:cool:

Sv: Hur får man större text?

Tack, snälla du. Jag har haft samma problem med Google sedan min katt var uppe och spatserade på tangentbordet härom månaden. Nu löste du det till mig.

jag har då inget "view" under mitt sökfält :p och det känns omständigt när man kan göra det så mycket enklare ;)

fast det där med att det funkar att scrolla med musen visste jag faktiskt inte, tack kastrullhaxan! :bow:

min poäng var att det nog spelar roll vilken webläsare man har, för det står fortfarande ingenting av dom sakerna där du sa... ;)
det FINNS, men det hittas inte där du menade.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 248
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
2 210
Senast: Lingon
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 378
Senast: Sassy
·
Utrustning Min ponny är en MAXAD C ponny som är väldigt pigg men extremt känslig. Jag håller på att försöka se över hans bett då han har väldigt...
Svar
7
· Visningar
499

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka