Hur får man tillbaka ikonerna?

astronaut

Trådstartare
Av någon helt knasig anledning så har internetsymbolen samt ljudsymbolen försvunnit från nedersta högra hörnet!

Har letat och letar, men har inte hittat hur man får tillbaka dom dit?
Någon?

Sv: Hur får man tillbaka ikonerna?

Testa att högerklicka i listen och välj Egenskaper. Du borde få ett antal flikar där du kan välja vad som ska visas. Kanske hjälper det inte om de har "trollats bort" tidigare men kan vara värt ett försök.

Ah, just internetsymbolen samt ljudvolymssymbolen var "okryssbara" :mad: De var liksom urkryssade.. men man kan inte kryssa i dom. De var liksom där när jag satt vid datorn i förmiddags :eek:

*kl*

Efter att den blivit omstartad nu så fanns knapparna med som alternativ och jag kan nu, åter igen, se volymknappen samt internetikonen!

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp... Har castat från min telefon till TVn för ett par timmar sedan utan problem. Men nu när jag skulle starta ett program händer det... 6 7 8
Svar
140
· Visningar
6 784
Senast: Happimess
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
745
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi... 6 7 8
Svar
142
· Visningar
15 615
Senast: tott
·
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen... 2
Svar
22
· Visningar
1 663
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Hiss eller diss - del 6

Hund, Katt, Andra Djur