Hur får man typsnitt att funka i Photoshop?

Saeta

Trådstartare
Jag har Photoshop elements, och undrar hur man får in typsnitten som man laddat hem. Jag lyckades förut idag, men nu vill inget annat funka.

Jag gick in på kontrollpanelen på datorn och la in i typsnitten där. Men nu går det inte att göra så. Vad gör jag för fel?

Detta är rätt viktigt då jag håller på designar lite grejer.

Tacksam för svar.

Sv: Hur får man typsnitt att funka i Photoshop?

Fonterna ska vara uppackade och ligga i mappen som heter Fonts på C:/Windows. Sen startar du om Photoshop och det ska fungera.

Det är precis så jag gör, men det vill inte fungera!! :(
Dom finns liksom ingenstans. Det är som man inte har lagt in dom..

Lägger du bara in dem genom att klippa ut och klistra in eller installerar du dem? Kontrollpanelen --> Teceknsnitt --> Arkiv --> Installera nytt teckensnitt...

Liknande trådar

Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
3 006
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
744
Senast: Jeps
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 472
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 835
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka