Vica
Trådstartare
Nå jag vill höra, hur fick ni de katter ni har idag? Solskenshistorier eller var ni hos en uppfödare och valde den sötaste kissungen? Kanske har ni tagit in en liten stackars hemlös och gett den ett riktigt härligt kattliv? Eller har katten valt dej som sin kompanjon?

Nå jag kan börja;
Ron eller Ronny som han kallas, såg jag redan när han var liten bäbis.
Dock letade inte jag katt åt mej själv utan till en kompis. Då valde jag hans bror Harry Potter att bli kompisens katt. Jag var även iväg och hämtade hem honom, OJ vad han pep i bilen! Nästan ett år senare kände jag att det var dags för en katt till mej med. Kom då på att Ron fanns kvar (systern hade redan blivit såld) på Visingsö. Ringde upp S och kollade, jojomen visst kunde jag få honom! För en tia tassen så blev han min!
Sedan dess har han terroriserat mej och mina möbler - men vad gör man inte för en sån fining! Det blir två år i år.
Charming Rag's Belle Doria eller Doris, hittade jag av en slump på blocket. Hon hade fått sina tre kullar och var nu kastrat och sökte nytt hem att gå i pension i. Mailade men fick tyvärr svar att hon redan vart såld. Deppade ett tag tills ett nytt mail damp ner i inkorgen!
Hejsan..
Tyvärr är min Doris tillbaka här nu igen ifall du ville ev ha henne.
Deras lilla hund Chuahua ville inte acceptera henne.
Hör av dig om du fortf är intresserad.
Klart jag ville ha henne!! Så den femte februari åkte jag och en kompis och kollade på henne och dan därpå hämades hon hem till mej! Doris har nu bott hos mej i snart 4 månader

Nå jag kan börja;
Ron eller Ronny som han kallas, såg jag redan när han var liten bäbis.

Charming Rag's Belle Doria eller Doris, hittade jag av en slump på blocket. Hon hade fått sina tre kullar och var nu kastrat och sökte nytt hem att gå i pension i. Mailade men fick tyvärr svar att hon redan vart såld. Deppade ett tag tills ett nytt mail damp ner i inkorgen!
Hejsan..
Tyvärr är min Doris tillbaka här nu igen ifall du ville ev ha henne.
Deras lilla hund Chuahua ville inte acceptera henne.
Hör av dig om du fortf är intresserad.
Klart jag ville ha henne!! Så den femte februari åkte jag och en kompis och kollade på henne och dan därpå hämades hon hem till mej! Doris har nu bott hos mej i snart 4 månader