Hur förbereda sig för Vem vet mest?

Sv: Hur förbereda sig för Vem vet mest?

Haha, jag kollade av en slump, och insåg på beskrivningen av dig att det var du! :D
 
Sv: Hur förbereda sig för Vem vet mest?

haha, ja den är ju lite specifik. Var det någon repris idag eller?
 
Sv: Hur förbereda sig för Vem vet mest?

Nä, det var ju jag idag :D

Ja, jag är lite seg idag. Tänkte just när jag såg din tråd på Facebook, att konstigt att det var hon OCKSÅ, sen insåg jag att tråden nog ändrat riktning. :-):p
 
Lite lagom överrumplad blev jag när de ringde från SVT i morse när jag satt och nosade på den första koppen kaffe. Sambon har tydligen tröttnat eller inspirerats av mitt ivriga tittande på nämnda program och anmält mig dit. Nu ringde de och hade tjugo frågor i beredskap. Jag svarade så gott jag kunde och tyckte att jag sög, när intervjuaren plötsligt förkunnade att; Ja, det där gick ju fantastisk, välkommen hit till programmet.
Jaha?

Hur ska jag träna inför detta? Lite vill jag gärna fördjupa mig även om jag lika gärna kan åka ut på andra frågan. De frågor jag fick i telefon var ganska lätta (tyckte jag då), men jag hade fel på en fråga om opiumkriget bla. Detta och tidigare erfarenhet säger mig att jag inte är så duktig på krig, heller inte på kungar och svenska partiledare. Kanske spela en himla massa TP?
Favoritämnen är religion, litteratur, geografi och allt som rör djur och natur.


Grattis, vad roligt! :D
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp