Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nedsittande i trav så länge min häst inte flamsar
Då är mina ben stabila & det känns som om jag sitter väldigt bra, kommer åt överallt osv.
Galoppen är HEMSK för min hästs galopp är väldigt dålig, otränad så det kan bli bättre ... hoppas jag.
Skritten sitter jag också bra i. Kom på mig själv med att kunna komma åt på ett bättre sätt & fick hästen följsam vilket resulterade i förbättrade sidvärtsrörelser.
Bästa författaren inom detta ämne: Sally Swift. Jag borde läsa om den, det var 5 år sen ...
jag håller med..älskar min dressyr sadel den hjälper mig på vägen lixom..annars har jag en tendens, att i i andra sadlar "tappa" magen o falla framåt(som min tränare sa en gång: men du faller ju ihop som ett ruttet päron efter hinderna) ..men i dressyr sadeln tvingas jag att jobba me magen..jag sitter bäst i skritt o trav..i galoppen blir jag lätt lite för spänd o "tappar magen..o flaxar me benen..men nu ska jag jobba på det tänkte jag..