Hur förstora texten på bukefalos?

Sasse

Trådstartare
Vet inte om det är rätt forum nu, men i alla fall, katten trampade omkring på tagentbordet och råkade komma åt något så hela den här sidan "krympte", texten är minimal (går knappt att läsa) och ja... Allting har blivit mindre helt enkelt. Är det någon som vet hur jag kan återställa det till hur det var från början? Jag kan ju inte ha det såhär, det blir rena gissningsleken att veta vad andra skriver och kunna stava rätt. Snälla hjälp?

Sv: Hur förstora texten på bukefalos?

Håll ner Ctrl och scrolla uppåt eller håll ner ctrl och tryck +

Längst ner i högra hörnet (på skärmen alltså, bilden) så ska det vara på 100%.. Vet inte om det är det som är problemet? :angel:

(Såg att du fått hjälp nu, det är nog mer rätt! :D)

Åh, tack så jättemycket! Jag blev närmast lite desperat där ett tag :angel:

Tack du också annie_ för att du tog dig tid att svara! :)

Det där har hänt mig med ett par gånger, men då har det varit en klåfingrig unge istället för katt som bråkat. :)

Haha, ja, det blir väl lite samma sak där antar jag :)

Men liite spännande är det att försöka återställa, och så lär man sig något nytt också!

Haha, jag har fått lära mig mycket nya saker efter att ha fått barn, och det är ju samma sak med djur. ;)

Längst ner i högra hörnet (på skärmen alltså, bilden) så ska det vara på 100%.. Vet inte om det är det som är problemet? :angel:

(Såg att du fått hjälp nu, det är nog mer rätt! :D)

Det är samma effekt av båda, ctrl + scrolla eller ändra nere i högra hörnet. Så lika rätt =)

Det är samma effekt av båda, ctrl + scrolla eller ändra nere i högra hörnet. Så lika rätt =)

Men? Nu har jag tittat lite, men jag ser inte någonstans att det ska stå "100%" i högra hörnet. Högra hörnet var? :p

Nederkant på högra hörnet, av webläsarfönstret, OM du har explorer. Kolla nere vid klockan.

Jag har ju inte barn, så jag har ingen aning :angel: Jag får helt enkelt förlita mig på att djuren lär mig saker och ting :D :p

Nederkant på högra hörnet, av webläsarfönstret, OM du har explorer. Kolla nere vid klockan.

Jag använder Firefox, så då var det ju inte så konstigt att jag inte såg något. Har visserligen Explorer också, så nu har jag tittat efter och vet vad ni menar :)

CTRL + 0 (siffran noll alltså) återställer till normalt läge annars, såg att ingen annan skrivit det.

kl - får man fortsätta med katters klåfing/tassighet? Min tassade över tangentbordet igår och lyckades få bort hela verktygsfältet, bara en rad kommer fram när jag tar pilen mot överkant, hur får jag tillbaka det???

Svarar på mitt eget - det var tydligen F11 som trckts på för helskärm. Sonen visste, så klart...

Senast ändrad:

Liknande trådar

Relationer Jag ska försöka göra historien så kort som möjlig. Det är såhär va. Jag har, efter ett flertal dåliga och olyckliga förhållanden... 2
Svar
29
· Visningar
3 868
Senast: cirkus
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det satte rejäl fart under sensommaren 2007. Jag skulle fotografera på min väns bröllop. När jag kommer dit börjar jag fumla med min...
Svar
0
· Visningar
1 866
Senast: cassiopeja
·
Relationer Om någon listar ut vem jag är så håll det gärna för er själva....(nytt nick) Jag träffade i feb en kille, han 35, jag är 29... 2 3
Svar
46
· Visningar
8 078
Senast: Texaz
·
Hästhantering Hej jag är ny här på buke och vet inte riktigt hur det fungerar än.. men jag blev medlem av en andledning, mitt problem. Det är så att... 10 11 12
Svar
222
· Visningar
31 843
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka