Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Där jag står nu är vi väldigt trångbodda så sadelgjorden hänger över respektive sadel som givetvis har sadelskydd på.
Jag föredrar dock att ha dem hängande på krokar bredvid sadlarna.
Vill dock ha dubbla krokar så de hänger rakt.
Att ha som @Buck och bara hänga i ena änden så det blir snett får mitt kontrollbehov att gå i spinn och bara vilja rätta till![]()
Där jag står nu är vi väldigt trångbodda så sadelgjorden hänger över respektive sadel som givetvis har sadelskydd på.
Jag föredrar dock att ha dem hängande på krokar bredvid sadlarna.
Vill dock ha dubbla krokar så de hänger rakt.
Att ha som @Buck och bara hänga i ena änden så det blir snett får mitt kontrollbehov att gå i spinn och bara vilja rätta till![]()
Jag såg inte att det bara var en krok på bilden.. för när det kommer till sånt är jag likadan
Jag köpte sånnadär krokar man hänger upp grepar/sopborstar m.m. med två långa järnpinnar(kan någon komma opå ett bättre ord?) då får man plats med massor på en och samma "krok"!
Jag köpte mina på j*la. Någon som förstår vilka jag menar?![]()
Vore kul att se en bild om du hittar nånTill några av gjordarna har jag en smart liten lädergrej som gör att de hänger rakt ner.
Undrar om jag kan hitta en bild..
Vore kul att se en bild om du hittar nån![]()
Jag har läst att gjordarna mår bäst av att förvaras böjda, som när de sitter på hästen. Därför har jag gjordarna hängande (naturligtvis helt lösa) på sadlarna.
Tack för bilden! Typ sånt som jag vill fixa också, vart har du köpt hängaren?Bättre bild:
![]()