Sv: Hur förvarar ni smutstvätt?
Aattans att jag missat den :-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äsch, skit i normen! Gör som du vill, med eller utan tvättkorg! Det brukar bli bäst så, annars gnager normen en i träskallen och göra stora hål som den lägger ägg i så det kryllar av smånormer sedan...Så nej, normer är inget bra alls!
![]()
Golvet, bordet, soffan, fotöljen... tja där det hamnar. Golvet är nog stället med mest plats, man kan sprida ut det mer där. jag har aldrig förstått folk som envisas med att trycka ner tvätt i en sån där grej som kallas tvättkorg.![]()
Vilken fantasi du har!
![]()
Har en ställning med tre korgar. En för vit, mörk, röd/rosa tvätt. Funkar kanon och barnen vet var man ska lägga barnen och jag har bra översikt när det är dags att tvätta.
Golvet, bordet, soffan, fotöljen... tja där det hamnar. Golvet är nog stället med mest plats, man kan sprida ut det mer där. jag har aldrig förstått folk som envisas med att trycka ner tvätt i en sån där grej som kallas tvättkorg.![]()
Jag har en snygg låda i bokhyllan för sådana.*KL*
Och hur/vad gör ni av kläder som ni haft en/någon gång men som ändå inte behöver tvättas riktigt än?