Hur fungerar kontakter på msn?

Saybia

Trådstartare
*Ta-daa* här kommer dagens idiotfråga :angel:
Undrar hur det här med kontakter på msn egentligen fungerar, eller rättare sagt så har jag en kontakt på msn, en person som jag absolut inte vill ha att göra med längre. Personen är blockad på min kontaktlista, kan personen i fråga hålla koll på mig på sin lista även om h*n är blockad eller raderad från min, alltså se mig som offline men följa min personliga text som jag skriver bakom namnet eller ändras inte personliga texten på dennes kontaktlista när h*n är blockad eller raderad på min lista?
Skriver ibland min bloggadress som personlig text och vill helst inte att just den här personen ska ha tillgång till den. Hur ska jag göra?

Sv: Hur fungerar kontakter på msn?

Det allra bästa är att se till att ha inställt att man själv måste godkänna de som vill finnas på ens MSN. Det gör du under Verktyg/altenativ/sekretess Bocka i "Endast personer i listan....."

Där kan du oxå se vilka som har dig på sin kontaktlista.

En som är blockerad ser inte om man byter namn och eftertext, den kan heller inte kontakta dig via MSN Messenger däremot kan denne fortfarande skicka mail till den mailen som är knuten till MSN:n

Liknande trådar

Hundavel & Ras Min man har stora drömmar, vilket ju är bra, men samtidigt väldigt lite insikt i hur det ser ut i det verkliga livet, känns det som... 2 3
Svar
56
· Visningar
11 012
Senast: machafuko
·
Kropp & Själ Hej. Jag tänkte skriva av mig lite då det hjälper när man inte känner sig så glad. Jag undrar om någon har erfarenhet och/eller tips... 2 3
Svar
55
· Visningar
5 728
Senast: Texaz
·
Relationer Jag vill först och främst varna för det kan ev. bli ett rörigt inlägg. Men jag hoppas att du orkar läsa det! Kort bakgrundsinfo: *... 2
Svar
23
· Visningar
3 400
Skola & Jobb Snart färdig lärare, tjohoo vad alla drar i en! Jag har fått fem jobberbjudanden och det är ju helt fantastiskt... MEN det känns... 2
Svar
24
· Visningar
3 625
Senast: Cilva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka