Hur fungerar MH test?

Lasses MH. Welsh corgi cardigan.

Screenshot_20210709-113140_Chrome.jpg
 
Om du upplevde någon skillnad på honom i mh och mt?
Han har ju blivit mer ordningspolis och lärt sig skrämma folk, och att han plockar fram aggression tidigare vid provokation så det var väl de stora skillnaderna. Mer integritet med, gillar inte att bli hanterad men köper det liksom - som yngre tyckte han det var rätt najs. Han kampar o andra sidan ännu bättre nu, säkert lite pga att han kört skydd och delvis för att han växt på sig.
Men det var inget jag inte visste innan MT, så ingenting var en överraskning.

Han är ju "argare" än många andra dobbisar, men så är han ju ur tjänstelinjer med - även om många blir rätt chockade hur han kan tända till iom att han är go och gla kexchoklad jämt annars.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Nytt anonymt nick, för att minska risken att folk förstår vem det handlar om. Jag är aktiv i den lokala brukshundklubbens styrelse...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
5 453
Senast: hastflicka
·
Hundavel & Ras Hur lång tid brukar det ta innan ens MH kommer upp på avelsdata? Jag såg en hund få upp resultat bara en vecka efter att det gjordes så...
Svar
4
· Visningar
544
Senast: Fetaost
·
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
Svar
8
· Visningar
1 035
Senast: BornAgain
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har tidigare skrivit och funderat om att skaffa hund. Nu har jag läst på om några raser som intresserat mig och tror jag hittat en...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
7 375
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp