Hur funkar TEDDY???

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Terran
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 981

Bukefalos 30 år!

T

Terran

Ska beställa vintertäcke från Boett - finns bara med teddy foder. Är det nog varmt nog på vintern?? Drar det bakåt o blir elektriskt som fleece gör?? Fastnar det massor av hår på insidan av täcket? Eller är det lika mysigt, varmt och praktiskt som jag hoppas?? Har någon erfarenheter - bra eller dåliga-
det är ganska dyrt- så jag antar att det är bra?!Eller?Kanske man ska satsa pengarna på ngt annat? :confused:

Det fastnar vådliga mängder hår i teddy. Senast jag beställde täcke som bara gick att få med teddyfoder så bad jag dem att sätta teddyfodret ut och in. Fastnar inte ett hårstrå :idea:

Jag har haft ett i 5 år som svett-täcke ute på min isis. Snorblöt blir torr inom en timme och kan fortsätta att gå ute resten av dagen. Har inte haft problem med mycket hår , går väl att dammsuga bort eller?? Jag tycker det är toppen. :)

Åhh, det täcket är helt suveränt :bow: Visst fastnar det väl hår, men det är ju ett vintertäcke och så hemskt mycket fäller dom ju inte på vintern ;) Dessutom går det ju att dammsuga eller borsta bort.
Blöt häst blir torr och varm på nolltid (nästan).
Rekommenderas :bump:

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka