JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Hur gamla är småskruttarna?
Småbarn
Trådstartare
Trådstartare
ÅDI
Startdatum
Startdatum
21 Jul 2008
Svar
Svar
18
Visningar
Visningar
1 347
Efter att ha smält chocken över att det redan gått ett helt år sedan bananabambi fick sin Alvin börjar jag inse vilken dålig koll jag har på åldrarna på barnen i bildtråden.
Så uppdatera mig!
Sv: Hur gamla är småskruttarna?
Min lilla figurerar inte så ofta i senaste bildtråden nu pga av lathet från morsans sida, men han fyller ett år 3 september!
Hej jag heter Sam jag är 6½ månad!
Lovisa, 6½ mån satsar på en karriär som bibliotekarie..
Min lilla heter Melvin, är 5 veckor.Denna bild är dock från att han är 5 dgr, måste ladda upp lite nya bilder inser jag.
Vår älskade skrutt Vidar är 1 år 1 månad + lite till
Jag har också pinsamt dålig koll
Min Elis är 2 år och tre månader, och Alvin är nyss fyllda ett
Emil är 9½ månad.
Min Elina är 3,5 månad!
Alice är nu 3 månader.
Hihi vilken uppsyn
Jag som tyckte hon var MYCKET yngre än Elina, så skiljer det inte ens en månad! Koll, jag? Näää....
Jag känner det samma.... jag fick ju vänta JÄTTTELÄNGE efter att du hade smitit före i kön....
Och jag tyckte Amanda var mycket äldre än både Elina och Alice men eftersom hon just blivit 4 månader är hon ju inte så otroligt mycket äldre
Nu börjar jag få aningen mer koll, Både Lovisa och Sam var yngre än jag trodde och Vidar lite äldre än jag skulle gissat annars hade jag ganska rätt på resten.
Jättebra tråd, förresten, jag behövde också informeras
Rasmus blev 9 månader i morse
Lika länge utanför magen som han vart i magen
Våran Molly blev 7 månader den 16/7
På fredag blir Desiree-gullet 7 månader!
lite ot men
Du har valt ett väldigt snyggt namn på bebis
från en Desiréeare
Erik är nu 5 och en halv månad ungefär.
Nyfödd
5 månader
Småbarn
Min femåring åker bakåtvänt i en Britax Max-Way Plus, men nu börjar han bli för lång för den. Bältet vid axlarna hade behövt höjas ett...
Småbarn
Hej,
Önskar lite input här men om ni ska döma och ge kommentarer om hur taskigt det är att inte låta barnen sova med föräldrar kan ni...
Småbarn
Vi börjar nog känna att vår dotter är redo för att prova någon mer uppstyrd fritidsaktivitet. Både för att få in mer rörelseglädje i...
2
Småbarn
En fråga om kontakt med vården när det gäller hyfsat "vanliga" sjukdomar hos små barn.
Vi har precis kommit ut på andra sidan av en...
Bilder från iPhone till Mac
IT & mobiler Som sagt, iCloud. Logga in på iCloud med datorn så har du tillgång till (bl a) alla mobilens bilder - även om filerna för stunden finns...
Snubbelfot
5 minuter sedan
Handdukar
Hemmet Lite trådkap, ursäkta! Men jag är också på jakt efter nya handdukar, vet någon om det finns några med någon snygg brodyr på?
Regn
13 minuter sedan
Smart watch
IT & mobiler Jag har en garmin viviactive 4a. Tycker den är bra, men hade gärna haft en applewatch om jag hade pengar till övers😅
ios-kompatibel -...
MiniLi
19 minuter sedan
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Va ute nyss på promenad, så är det en kille som säger "Nämen HEJ på dig!" med bebisröst "Åschå fiiin du e!"
Vanlig röst "får jag hälsa?"...
Nepenthe
3 minuter sedan
Svar: 1 416
Visningar: 87 120
Hund
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Åh, mammas bästa kompis hade en katt vid namnet Smulan som gick bort häromdagen 🥺 Men hon skulle ha fyllt 20 år i sommar och det gick...
Asko
Idag kl 13:14
Svar: 1 192
Visningar: 63 250
Katt
Oseriös avel 2023
Svar: 1 921
Visningar: 186 954
Hund