Hur gamla är småskruttarna?

• Småbarn
  • Trådstartare Trådstartare ÅDI
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 18
  • Visningar Visningar 1 347

ÅDI

Trådstartare
Efter att ha smält chocken över att det redan gått ett helt år sedan bananabambi fick sin Alvin börjar jag inse vilken dålig koll jag har på åldrarna på barnen i bildtråden.
Så uppdatera mig! :p

Sv: Hur gamla är småskruttarna?

Min lilla figurerar inte så ofta i senaste bildtråden nu pga av lathet från morsans sida, men han fyller ett år 3 september!

21028719.jpg

Min lilla heter Melvin, är 5 veckor.Denna bild är dock från att han är 5 dgr, måste ladda upp lite nya bilder inser jag.:eek:
hifw9jbccnenfgqmef4u40jjt0viihednpirlmu7c.jpg

Jag har också pinsamt dålig koll :o

Min Elis är 2 år och tre månader, och Alvin är nyss fyllda ett :laugh:

Hihi vilken uppsyn :D
Jag som tyckte hon var MYCKET yngre än Elina, så skiljer det inte ens en månad! Koll, jag? Näää....

Jag känner det samma.... jag fick ju vänta JÄTTTELÄNGE efter att du hade smitit före i kön.... ;)

Och jag tyckte Amanda var mycket äldre än både Elina och Alice men eftersom hon just blivit 4 månader är hon ju inte så otroligt mycket äldre :p

Nu börjar jag få aningen mer koll, Både Lovisa och Sam var yngre än jag trodde och Vidar lite äldre än jag skulle gissat annars hade jag ganska rätt på resten. :laugh:

lite ot men
Du har valt ett väldigt snyggt namn på bebis :D
från en Desiréeare :D

Liknande trådar

Småbarn Min femåring åker bakåtvänt i en Britax Max-Way Plus, men nu börjar han bli för lång för den. Bältet vid axlarna hade behövt höjas ett...
Svar
19
· Visningar
867
Senast: lillaP
·
Småbarn Hej, Önskar lite input här men om ni ska döma och ge kommentarer om hur taskigt det är att inte låta barnen sova med föräldrar kan ni...
Svar
17
· Visningar
1 168
Senast: Blyger
·
Småbarn Vi börjar nog känna att vår dotter är redo för att prova någon mer uppstyrd fritidsaktivitet. Både för att få in mer rörelseglädje i... 2
Svar
26
· Visningar
1 827
Senast: nejlica
·
Småbarn En fråga om kontakt med vården när det gäller hyfsat "vanliga" sjukdomar hos små barn. Vi har precis kommit ut på andra sidan av en...
Svar
19
· Visningar
1 437
Senast: tomte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka