Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
jag var 4 när jag började på ridskola... på shettisar hade ridit innan på min kusins shettis... slutade på ridskola när jag var 15 och har ridit lite till och från sedan dess.... saaaaaknar att rida regelbundet
Hehe har en bild som är tagen när jag är ca 2år och sitter i fina orangea galonisbyxor på en väldigt för stor ponny.
Men sedan började jag på ridskola när jag va 6år. När jag va 20 jobbade jag i ett travstall och tyvärr skedde det en liten olycka som fick mig att sluta rida ett år senare.
Idag har jag varken tid eller ekonomi att hålla på men vi får se vad framtiden har att ge!
Hästmänniskan
Hej, jag undrar hur mycket ni rider era gamla hästar.
Jag har ett kallblods sto som är 27 år. Pigg och mår bra men vet inte hur mycket...
Hästmänniskan
Jag är en rutinerad ryttare men är även 50+ och med två års gamla frakturer i ryggen. Jag rider och hoppar regebundet, van att rida lite...
Hästnyheter Är ju 400 hektar åkermark i Halland där utländska företag kommer anlägga solceller. Våra politiker ser inga problem med att det påverkar...
Hästnyheter Nu på sommaren är hästens parasiter som mest aktiva. Masklarverna vaknar upp på våren och vill med hjälp av hästarna föröka sig på betet...
Hundavel & Ras Jag tänker ta den här tråden i en annan riktning när det gäller renras kontra blandras, nämligen egenskaperna hos hunden. Är inte dom...