Hur går det?

Re: Premie

Lycka till :bump: :bump: :bump:

Här går det upp och ner, kompisens häst (den förvandlade) startar på Örebro på torsdag, såg att hon är 1:a rankad i programmet.

Min lilla sex-åring fick en spricka i hovbenet i lördags, så man får väl se om karriären är över :cry: :cry: :cry: Men veterinären trodde nog att läkningen skulle gå på 4 månader, hoppas...


Ja så är det ju inom travet, upp och ner men det har man ju lärt sig efter alla år..

/// Ghost
 
Tackar! Hon gjorde ett fantastiskt bra lopp, har anmält i dag till den 20e, hoppas att hon kommer med...

lycka till med din fröken! Man får inte "buppa" mot kusken :D
 
Inte min pålla, men en amatör jag hjälpte mycket förut va iväg med sin 2-åring på karriärens första start igår & hon blev 2:a på målfoto - gick 18,2 - va hur bra som helst! Nästa gång tar "vi" dom! :bump:
 
Min tjej gick provlopp igår, första 1000 1,25 och sen fri fart. Hon blev tvåa på en 19-tid och var riktigt duktig. Nu blir det nog snart start :bump:
 
Re: Premie

HAn skötte sig som en van världsartist.
Godkänd premie. Så nu är det kval som väntar.
Om ett tag förståss.

AM
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter On Track Piraten är en av Sveriges mest framgångsrika travhästar. Under sin aktiva karriär sprang han in över 19 miljoner kronor. Förra...
Svar
0
· Visningar
252
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok I en månads tid har de varit väldigt jobbigt.. Ångest, svårt att sova, magen har krashat, tinnituss(?) kommer och går.. o huvudvärk...
Svar
7
· Visningar
746
Senast: Nepenthe
·
Utrustning Min welsh cob är känslig mot solljus när det kommer till ögonen, går och blundar i skarp sol, särskilt vintertid. Finns det någon huva...
Svar
6
· Visningar
477
Senast: mysboll
·
Bukefalos Min telefon pajade i natt och det fick mig att fundera. Hur är det egentligen med den här permanenta inloggningen. Hur länge är man...
Svar
1
· Visningar
519
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Att ångra en valp
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp