Hur går det?

Re: Premie

Lycka till :bump: :bump: :bump:

Här går det upp och ner, kompisens häst (den förvandlade) startar på Örebro på torsdag, såg att hon är 1:a rankad i programmet.

Min lilla sex-åring fick en spricka i hovbenet i lördags, så man får väl se om karriären är över :cry: :cry: :cry: Men veterinären trodde nog att läkningen skulle gå på 4 månader, hoppas...


Ja så är det ju inom travet, upp och ner men det har man ju lärt sig efter alla år..

/// Ghost
 
Tackar! Hon gjorde ett fantastiskt bra lopp, har anmält i dag till den 20e, hoppas att hon kommer med...

lycka till med din fröken! Man får inte "buppa" mot kusken :D
 
Inte min pålla, men en amatör jag hjälpte mycket förut va iväg med sin 2-åring på karriärens första start igår & hon blev 2:a på målfoto - gick 18,2 - va hur bra som helst! Nästa gång tar "vi" dom! :bump:
 
Min tjej gick provlopp igår, första 1000 1,25 och sen fri fart. Hon blev tvåa på en 19-tid och var riktigt duktig. Nu blir det nog snart start :bump:
 
Re: Premie

HAn skötte sig som en van världsartist.
Godkänd premie. Så nu är det kval som väntar.
Om ett tag förståss.

AM
 

Liknande trådar

Samhälle Ni vet den funktionen där man antingen kan se om någon är grön, hur länge sen de var aktiva? Nyligen tycker jag det har förändrats och...
Svar
8
· Visningar
685
Senast: _Elly_
·
Kropp & Själ Hej Bukedoktorn Kvinna. ålder 42 år Normal kroppsbyggnad, ingen tidigare sjukdomshistorik värt att nämna. Gymmar inte, men är mycket...
2
Svar
20
· Visningar
980
Senast: tott
·
IT & mobiler Jag har precis börjat lyssna på olika dokumentärer från P3 i SR-appen. Jag lyssnar oftast i bilen via bluetooth och skulle då vilja att...
Svar
6
· Visningar
325
Senast: Sassy
·
Hemmet I förra veckan installerades äntligen den begagnade diskmaskinen som jag fick för flera år sedan. Första gången jag körde den så betedde...
Svar
7
· Visningar
748
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp