Hur går man vidare?

annie_cool

Trådstartare
Hej just fått ett tradigst besked om min väns bror som har cancer de har valt att avsluta hans behandling av hans medicin som han går på eller gick på så han ligger nu inför döden ingen vet när han går bort eller väljer att avsluta sitt liv men alla tankar går till familjen och så klart alla runt om. Så hur ska man nu gå vidare ? Kan alltid försöka stötta den andra brodern men vet bara inte hur. Ska han är bara 30 år den typ av cancer är hjärncancer som han har 3 tumörer som han har.


Ska försöka göra ett fint kort åt den andre brodern som ett tanke på att jag finns och tänker på honom om det är så att de behövs kan inte göra mera en så.
 
Hej just fått ett tradigst besked om min väns bror som har cancer de har valt att avsluta hans behandling av hans medicin som han går på eller gick på så han ligger nu inför döden ingen vet när han går bort eller väljer att avsluta sitt liv men alla tankar går till familjen och så klart alla runt om. Så hur ska man nu gå vidare ? Kan alltid försöka stötta den andra brodern men vet bara inte hur. Ska han är bara 30 år den typ av cancer är hjärncancer som han har 3 tumörer som han har.


Ska försöka göra ett fint kort åt den andre brodern som ett tanke på att jag finns och tänker på honom om det är så att de behövs kan inte göra mera en så.


Du är en omtänksam vän! Jag tycker att din idė med kortet är bra.
 
Hej just fått ett tradigst besked om min väns bror som har cancer de har valt att avsluta hans behandling av hans medicin som han går på eller gick på så han ligger nu inför döden ingen vet när han går bort eller väljer att avsluta sitt liv men alla tankar går till familjen och så klart alla runt om. Så hur ska man nu gå vidare ? Kan alltid försöka stötta den andra brodern men vet bara inte hur. Ska han är bara 30 år den typ av cancer är hjärncancer som han har 3 tumörer som han har.


Ska försöka göra ett fint kort åt den andre brodern som ett tanke på att jag finns och tänker på honom om det är så att de behövs kan inte göra mera en så.
Du verkar ha väldig otur med många sjuka runt dig, och vänner som går igenom svåra perioder. Tror du, utifrån din erfarenhet, kan känna inom dig hur just du kan bistå.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 278
Senast: tuaphua
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 152
Senast: Enya
·
Hästhantering Jag har en unghäst som backar ur transporten så fort jag försöker stänga bommen. Vi har tränat MYCKET, minst 2 gånger i veckan under fem...
2
Svar
21
· Visningar
1 835
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 769
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp