Hur göra med päron i matsäck

Mirre

Trådstartare
Sonen ska ha matsäck i morgon till dagis.
Han fick bestämma själv och det blev en banan och ett päron (ska bara vara nåt litet) men vad är bäst eg? Lägga ner ett helt päron eller dela det i bitar?
 
Sv: Hur göra med päron i matsäck

Beror väl på hur han är van vid att äta päron?
Han är väl drygt 2? Ungefär som min son. Han äter hela päron, blir bara pinnen kvar. :D
 
Sv: Hur göra med päron i matsäck

Beror väl på hur han är van vid att äta päron?
Han är väl drygt 2? Ungefär som min son. Han äter hela päron, blir bara pinnen kvar. :D

Samma här. Äpple är han jättenoga med att det ska skalas och skäras i bitar. Men päron måste skalet vara kvar, sen får man tillbaka en liten pinne :D
 

Liknande trådar

Övr. Barn Tänkte höra med er lite mer rutinerade föräldrar hur ni löser sommarsemestern med barnen? Fram till nu har jag kunnat lägga min semester...
2
Svar
31
· Visningar
1 926
Gnägg Hjälp! Jag och min tränare planerar att ta med hästen till Tyskland för en veckas träning och har börjat nysta i vad vi behöver göra för...
Svar
16
· Visningar
664
Senast: Piaff
·
Hundhälsa Hej! Jag har en hanhund på ungefär 1,5 år. Han är min första hund, så jag skulle behöva lite hjälp på traven. Han ska nu börja på...
Svar
10
· Visningar
1 218
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Jag är ofta arg. För att jag inte orkar. Vad gör man? Lägger sig ner och skiter i precis allting? Blir det bättre då? Jag tvivlar. Då...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
6 033
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp