Hur gör jag för att kunna spela filmen?

jerseyko

Trådstartare
Jag har 3 st filmer i .flv format som jag vill spela upp i en presentation i Power Point. Men när jag ska infoga filmen så säger Power Point att det inte är en standardfil. Hur gör jag då?

Sv: Hur gör jag för att kunna spela filmen?

Jag har inte försökt med detta själv, men konvertera filen till en .wmp-fil och försök igen.

Kan tyvärr inte rekommendera någon konverterare men här är en länk till en sökning på google med en del svar.

Sv: Hur gör jag för att kunna spela filmen?

gå till burkar.nu gå sedan till data burken leta upp media convet tryck där så kommer du till hemsidan

Liknande trådar

Skola & Jobb Om ni ska förbereda en presentation, föreläsning el dyl och ska göra tex en power point, ungefär hur lång tid behöver ni? Tidsmässigt... 2
Svar
23
· Visningar
1 348
Senast: Anna
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer... 3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 832
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
1 027
Hästmänniskan Hej, jag vill ha en egen häst men jag vet liksom inte hur jag ska kunna få min pappa att gå med på att köpa häst. Är det någon som vet... 2
Svar
35
· Visningar
3 009
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka