Hur gör man för att rapportera en tråd?

Tora

Trådstartare
Det är inte ofta jag reagerar men i bland så tycker man att någon tråd eller något som någon skrivit är helt uppåt väggarna.

Hur gör man för att rapportera detta till respektive moderator och hur vet man vilken moderator som har hand om vilket forum?

Mvh

Tora

Sv: Hur gör man för att rapportera en tråd?

Klicka på
report.gif
i den berörda tråden och skriv din motivering till varför du rapporterar inlägget, brukar funka bra.

Klicka på triangeln under avataren så kommer anmälan till rätt moderator.

Du ska klicka på den lilla triangeln som är längst ner till höger i det gröna fältet till vänster, då kommer synpunktenautomatiskt till rätt moderator och till Gunnar.

:rofl: hoppas att era svar gör att hon hittar :rofl:
3 svar på 2 min :eek:

Ja och att det inte blev 3 svar under samma minut beror bara på att min telefon ringde medan jag skrev det.

Nja jag måste säga att jag inte förstår riktigt. Vill nog ha fler åsikter..............................!!!!:D

Tack så mycket för svaren. Jag har letat som en galning efter den där lilla triangeln. Visste att jag har sett den någonstans.

Mvh

Tora

Jo den där triangeln hittar du om du stänger av datorn :D så ännu en åsikt!

ja ibland blir man lite virrig, även jag kan få tilt i huvudet ibland :o

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
967
Senast: Shaggy
·
Samhälle Jag vet inte riktigt hur jag ska tänka och känna, men spontant känner jag mig allt lite rånad, men kanske borde jag känna mig stolt... 2
Svar
36
· Visningar
3 367
Senast: Cambrie
·
Samhälle Funderade på om jag skulle skriva det här inlägget i tråden om svensk politik, men det fick bli en egen tråd. Under de senaste åren...
Svar
8
· Visningar
1 058
Senast: MJLee
·
R
Kropp & Själ Jag har en nu 18-årig dotter. Hon är min mans och mitt andra barn, men vår första flicka hann aldrig börja leva, så dottern har hela... 12 13 14
Svar
265
· Visningar
13 286
Senast: sardellen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad läser du just nu?
  • Svensk Politik 4
  • Vad gör vi? Del CCXII

Hund, Katt, Andra Djur