Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och här på detta forum föredras avskurna män, gissar jag.
Och här på detta forum föredras avskurna män, gissar jag.
Vete tusan hur man ska behandla en omskuren ("könsstympad" för att använda sista 10 årens moderna språk) kuk jämförd med min egen, men det ryktas (fortfarande) att en omskuren kuk skal vara mer uthållig i sängen än tex min normala europeiska som har all hud kvar i behåll.
Varför förlöjligar du Bukefalos? Om du inte gillar buke så varför slösar du din tid här? Vad vi gillar eller inte gillar har du bevisligen ingen aning om. Nya medlemmar är hjärtligt välkomna här men medlemmar som beter sig illa är det ingen som gillar. Ett tips är att lugna ner dig lite och inte ta allt som om någon hoppar på ditt ego. De flesta här avslöjar inte genast om de är män eller kvinnor eftersom det inte spelar någon roll. Vi har kärleken till hästarna gemensamt, det är vad som för oss samman.
För egen del tycker jag varit märkbart defensiv i denna tråd. :0)Både Jeffrey och niphredil borde gå ner från sina höga piedestaler och sluta bråka.
Varför förlöjligar du Bukefalos? Om du inte gillar buke så varför slösar du din tid här? Vad vi gillar eller inte gillar har du bevisligen ingen aning om. Nya medlemmar är hjärtligt välkomna här men medlemmar som beter sig illa är det ingen som gillar. Ett tips är att lugna ner dig lite och inte ta allt som om någon hoppar på ditt ego.
Det här inträffar ju ibland, detta underliga fenomen. Män som uppenbarligen inte alls gillar kvinnor eller kvinnodominerade miljöer (ens på nätet) brakar in och visar sin avsky rakt av.
Någon borde göra en mer grundlig studie av det så att man kunde förstå de psykologiska mekanismerna bakom det konstiga beteendet. Det skulle troligen även hjälpa de aktuella männen själva. (Bevisligen funkar inte en majoritet av män så, utan det är en mindre andel, men dock så pass stor att den märks och man känner igen mönstret från gång till gång.)
Det här inträffar ju ibland, detta underliga fenomen. Män som uppenbarligen inte alls gillar kvinnor eller kvinnodominerade miljöer (ens på nätet) brakar in och visar sin avsky rakt av.
Någon borde göra en mer grundlig studie av det så att man kunde förstå de psykologiska mekanismerna bakom det konstiga beteendet. Det skulle troligen även hjälpa de aktuella männen själva. (Bevisligen funkar inte en majoritet av män så, utan det är en mindre andel, men dock så pass stor att den märks och man känner igen mönstret från gång till gång.)
Jag kan inte tänka mig att det skulle upplevas någon skillnad vid vaginal sex.Angående omskuren penis.. jag har aldrig testat någon så jag har inga svar, men funderar på varför kvinnan skulle känna skillnad på om den är omskuren eller ej? Någon som vet?![]()
Jag kan inte tänka mig att det skulle upplevas någon skillnad vid vaginal sex.
Den kvarvarande huden fungerar ju som vanligt.
Men det historiska ursprunget för omskärelse var av hygieniska skäl, på precis samma sätt som att man rekommenderades att inte äta griskött som var slaktad mer än ett visst antal dagar tidigare pga faran för magsjuka och andra sjukdomar till följd av att griskött skäms snabbt i värmen (bla trikiner).
Tycker annars att det är viktigast vem snoppen sitter på och inte om den är med hud eller ej![]()
Detta är också min uppfattning.Enligt tidigare studier så har man sett att det är ett färre antal fall av livmoderhalscancer (har jag för mig att det var, om inte så ngn cancertyp som drabbar kvinnliga könsorganet) hos de kvinnor som levde i kulturer där männen var omskurna.
Sen om det beror på att de omskurna männen var renare eller inte eller om det är så att dessa kvinnor generellt sett hade färre partners det vet jag inte men kanske en kombination?
MEN om en man inte är noggrann så är en omskuren renare än en icke.
I övrigt tycker jag också att det är ett övergrepp när man gör detta mot småpojkar.