Hur gör ni med ridningen ni som har småbarn ?

Karoliten

Trådstartare
Hur gör ni för att hinna med hästarna?Jag och min sambo har gård och hästar ihopa.Sks ha en liten och undrar lite hur ni hinner med hästarna o gården när ni har småbarn?Hur får ni ekonomin o gå ihop?Kan ni rida tillsammans eller gör ni mycket en och en?

Sv: Hur gör ni med ridningen ni som har småbarn ?

hett tips, det finns rätt många liknande trådar på den här sidan, sök lite så kan du nog få ganska många svar på dina frågor...

Sv: Hur gör ni med ridningen ni som har småbarn ?

Kolla t ex på forumet Förälder, det finns minst två aktiva trådar där om samma ämne.

Liknande trådar

Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 339
Hästmänniskan Ni vet när man vill ha något riktigt illa och det då verkar som alla andra i världen har det förutom du? Känns verkligen som varenda... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 606
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
12 556
Senast: lilsan
·
Hästmänniskan Jag var idag o provred en massa hästar o står o velar mellan två, hur bestämmer man vilken man ska köpa?😩 Häst 1 är en valack på 3 år... 2
Svar
25
· Visningar
3 990
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka