Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Min syster har en Canon Ixus 95 som det har kommit in något smuts i. Linsen är rengjord men fläcken finns kvar. Finns det något bra och billigt sätt att själv göra rent kompaktkameror? Känns inte riktigt värt att skicka in en kamera som kostar under 2k.
lite samma effekt som man får med ett förstoringsglas mot myror på skolgården, den börjar brinna. troligen därav fläckarna. isf är det ny kamera eller lev med fläckarna som gäller.
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Juridik & Ekonomi
Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;)
Jag är i 30-års ålder och lever...
Trädgård & Växter Hennes syskon blev också lite slappa och topparna vissnade på några men dom står på friland och har börjat skjuta nya skott från roten...
Ekonomi & Juridik Nu sålde jag iväg till en som ville ha båda och hämta dem. Får se om det blir sura miner från den första men ja då är det ju så.
2018...