Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jobba på bara
Krull var livrädd för folk när hon kom hit hon med. Vande sig till slut men var fortfarande rädd för att lyftas, men efter en amssa träning går det numera görbra
Jo det är klart att det kommer gå bra i slutändan. De är ju inte vana med mig än och de har ju levt avskilt från människor tidigare förutom vid utfodring/byte av bottenströt. Men Bea är en riktig lite kelgris när hon är i buren Doris som var mest framåt i butiken är numera lite skyggare men hon kommer fram och hälsar. Så fort de hör min röst nu så sätter de igång och bråkar och kommer fram till glaset och tittar.
Igår så klättrade de ut och uopp på mina ben och armar Det börjar verkligen gå framåt.
Men en sak undrar jag över. Doris är den som är mest skygg av dem nu. När jag tar upp henne och hon blir rädd. då skiter hon något spenataktigt som luktar h*lvete
Igår så klättrade de ut och uopp på mina ben och armar Det börjar verkligen gå framåt.
Men en sak undrar jag över. Doris är den som är mest skygg av dem nu. När jag tar upp henne och hon blir rädd. då skiter hon något spenataktigt som luktar h*lvete Vad kan det vara? Klibbig skit?
Men en sak undrar jag över. Doris är den som är mest skygg av dem nu. När jag tar upp henne och hon blir rädd. då skiter hon något spenataktigt som luktar h*lvete Vad kan det vara? Klibbig skit?
Hästnyheter Det som stökar är ju dock att man är sitt personliga varumärke varje sekund i och med att det inte finns någon särskildas mellan IRL och...
Hundavel & Ras Så egentligen är det viktigaste vad som står i avtalet? Antalet kullar, tiden hos oss, mina resp uppfödarens ansvar mm . Fått svar nu...