Hur hade du reagerat?

Jag skrev "en del "förföljare"..." - utan att peka ut någon ...men du verkar ha känt dig träffad;)
Jag svarade på ett inlägg där du citerat mig.

Skriv rätt ut vem det gäller då istället för att tramsa med smileys.

Mja, alltså, vi var ju inte så många som skrev i går kväll så det kanske är så att man känner sig träffad då? Jag antog till exempel att jag var en av "förföljarna" i den här tråden, men jag känner mig inte träffad.
Det handlar inte alls bara om den här tråden. Det är ett länge pågått fenomen
...och jag tycker inte du ska känna dig träffad :)

Så nu är det fel att jag använder smileys också?
Ja det var precis det jag menade!

Eller så var det att du citerat mig och svarar med ett upprört förvirrande inlägg där du svepande kallar folk för mobbare och säger att de förföljer dig och när jag då svarar så får jag bara ett oseriöst svar. Det du skrev från början var liksom jävligt starkt och allvarligt så skämta då inte bara bort det med att "höhö du tar åt dig".

Ja det var precis det jag menade!

Eller så var det att du citerat mig och svarar med ett upprört förvirrande inlägg där du svepande kallar folk för mobbare och säger att de förföljer dig och när jag då svarar så får jag bara ett oseriöst svar. Det du skrev från början var liksom jävligt starkt och allvarligt så skämta då inte bara bort det med att "höhö du tar åt dig".
Puss på dig också!

@tott Vilka är det som förföljer, mobbar och verbalt misshandlar dig då? När du skriver som du gör är det ju ganska lätt att tolka det som att det handlar om nån/några som skrev i tråden igår (du skrev ju god natt till alla mobbare). Det är väldigt otrevligt.

12342399_1226965173996924_4884637521224518426_n_5679cea69606ee0eb681bebb.jpg

Det handlar inte alls bara om den här tråden. Det är ett länge pågått fenomen
...och jag tycker inte du ska känna dig träffad :)
Du brukar ju tycka att det är jag som förföljer dig. Jag blir förvånad när du nu tydligen känner dig mer allmänt förföljd.

Vilket även knyter an till trådens ämne.
Ska man förstöra nattsömnen för en som ska jobba och pinka i vänners garderober så behöver man ha en djävligt bra ursäkt. Att man själv aktivt har försatt sig i en sådan sits genom att dricka en större mängd alkohol är inte det.
Det här med personligt ansvar tycker jag är viktigt.jag är till exempel inte en anhängare av "obligatorisk vit jul för alla pga barn" däremot att man har ett ansvar i att inte förstöra för andra och sedan skylla ifrån sig,oavsett om det gäller en fylla eller något annat...

Liknande trådar

Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
2 970
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 798
Senast: corzette
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
1 391
Övr. Barn Det sägs ju vara ganska vanligt men vi känner oss verkligen helt ensamma. Vår gosse fyller 6 i sommar och kissar fortfarande mycket på... 2
Svar
27
· Visningar
2 104
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka