Hur hantera folk som manipulerar o Ljuger?

Blå

Trådstartare
Hur vanligt är det med folk som manipulerar och ljuger?
Hur hanterar man dessa?
Såklart är det bäst om man kan undvika dem helt men ibland går tyvärr inte detta.

Har träffat på flera personer av denna typ, Några i olika stall jag haft hästen inhyrd på. Otroligt charmiga och trevliga människor som alla gillar. Tills man börjar se deras riktiga sidor, de ljuger, utnyttjar folk och skapar drama. De kan vara riktigt elaka och manipulerande. Det värsta är att inte bli trodd av omvärlden så då de är så otroligt charmiga. De enda som tror på en är de som också blivit utsatta.

Nu har jag en sådan person på jobbet, otroligt jobbigt då vi måste jobba ihop och det är få som ser personens riktiga jag, de andra är helt förblindade av personens charm….
 

Liknande trådar

Relationer I morgon ska jag träffa en person som är genomsnäll... eller nåt. Jag har träffat personen tidigare vid några tillfällen och trots...
15 16 17
Svar
323
· Visningar
19 362
Senast: Shaggy
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
5 994
Senast: mars
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 805
Senast: jemeni
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 693
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Jättehungrig katt
  • Kattbilder #9
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp