Hur hänvisa sin mail till Outlooken?

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Iglatjarn
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 1 105
I

Iglatjarn

Ja, frågan är just det. jag har nuförtiden bredbans och är uppkopplad nästan dygnet runt (speltokig bror) då känns det lika bra att få sin mail via outlooken istället för att klicka sig fram till sin mail ute på Nätet.

Någon som vet hur man gör för jag får inte till det. Har Tiscali som mail idag.

tacksam för all hjälp!!

Sv: Hur hänvisa sin mail till Outlooken?

Du må først vite hva serverene for innkommende og utgående mail er (jeg vet dessverre ikke hva dette er for Tiscali). Og om du har POP3 eller IMAP. Ellers er det bare å legge dette inn. Skal ikke være så vanskelig. Her fant jeg en norsk beskrivelse på hvordan du gjør dette. Du vil sannsynligvis klare dette selv om du sikkert har svensk eller engelsk versjon av Outlook.

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli... 4 5 6
Svar
110
· Visningar
25 301
Senast: cirkus
·
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över... 2
Svar
33
· Visningar
9 046
Hästvård Vi har fruktansvärt mycket brömsar och flugor här dagtid. De kom för ca 3 veckor sedan och är tydligen här för att stanna *morr* Vi har...
Svar
12
· Visningar
2 083
Senast: Pali
·
Övr. Hund Jag tycker nu mitt problem med hundmöten har eskalerat med hundarna. Den lilla har alltid haft mer eller mindre problem, den stora har... 7 8 9
Svar
175
· Visningar
15 459
Senast: em-pirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Surkål