Hur har era TM täcken funkat??

T

Tigerlilja

Nu har det ju gått några veckor in på vintern. Hur har det gått med era Thermo Master täcken?
Är dom torra och hela?
 
Jag är väldigt förvånad över att mitt är så helt som det är, någon häst i hagen som har bitit på det bara, håller torrt och annars helt.
Trodde verkligen att det bara skulle gå söder efter ett par dagar. :crazy:
 
Jag köpte ett Termo Master Outdoor (knallblåa...) till ponnyn när jag klippte henne i slutet av oktober. Hon är ridskolehäst så hon går med 20 andra hästar i hagen, så jag räknade med att det skulle vara trasigt efter 3 dar, men det är inte EN ENDA reva eller hål eller liknande. Har aldrig blivit blött igenom, torkar snabbt om det är blött på utsidan. Lite (1x1 cm typ) bogskav har hon fått, det är det enda. Är jättenöjd med tanke på att det var så billigt.
 
Har ett tm vintertäcke , Har funkat bra , är inte vidare försjust i Tm , men är impad av det jag har.
Hållt helt tätt , och helt är det också :D
 
Mina TM täcken håller tätt och är torra! Har både TM superfitt rain o Winter. Winter och ett rain från förra året. Men dom håller, förra året sparkade en häst min på bringan och den hästen fastnade i mitt täcke :crazy: :smirk: så då fick mamma sy fast remmen men annars funkar dom bra.

Kram Favina :bump:
 

Liknande trådar

Utrustning Tjo, jag sitter och velar på om jag ska skaffa mig en ridkjol, men det finns ju några olika sorter. Jag har ridit i min regnrock ett par...
Svar
8
· Visningar
640
Senast: Fiorano
·
Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
834
Senast: MiniLi
·
Utrustning Hej, jag har ett flugtäcke från Horseware som nog har blivit uttöjt i bogen och sitter inte riktigt bra längre, men tänkte behålla det...
Svar
2
· Visningar
446
Senast: Mogge
·
Hästvård Jag har läst en hel del annonser för stallplats senaste tiden och frasen i rubriken är väldigt vanlig. Men betyder det att man lägger...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 684
Senast: Apollo 13
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp