N
NoWay
Hej jag ska börja naturvetenskapliga programmet till hösten och undrar därför hur ni som går gymnasiet hinner med både och. Bra betyg är väldigt viktiga för mig och därför överväger jag att sälja min pärla. Först vill jag dock höra hur ni klarar det, vilket program går du? Vilken typ av häst har du (ex. tävlings eller bara skogsmulle)? Hur ofta rider du hästen/hästarna? Brukar det köra ihop sig tidsmässigt så att du ex får skippa att göra läxor? Har du hjälp i stallet (skötare, medryttare)? Hur gjorde du för att hinna med både häst och skola?
Snälla svara, om ni går eller har gått dela mer än gärna med er om hur det var för er när ni gick/går gymnasiet och allt runt i kring. För ska jag sälja henne vill jag ha mycket tid att hitta den perfekta köparen. Personligen vill jag inte ha medryttare då min pärla är väldigt svår och reserverad mot nya personer, hon är het och har otroligt svårt att lita på nya människor.
Snälla svara, om ni går eller har gått dela mer än gärna med er om hur det var för er när ni gick/går gymnasiet och allt runt i kring. För ska jag sälja henne vill jag ha mycket tid att hitta den perfekta köparen. Personligen vill jag inte ha medryttare då min pärla är väldigt svår och reserverad mot nya personer, hon är het och har otroligt svårt att lita på nya människor.