Bukefalos 28 år!

Hur hinner ni med?

Mirre

Trådstartare
Ni som pluggar/jobbar på dagarna och har hund och häst.
Hur hinner ni med träning och ev tävlingar?
 
Sv: Hur hinner ni med?

ja hur hinner man med...jag har ju inte häst dårå men resten...men det gäller att prioritera....och till största delen prioriterar jag bort mej själv....
 
Sv: Hur hinner ni med?

jag har ingen häst men istället två hundar att träna och tävla. jag tycker faktiskt inte att jag har problem med tiden, däremot kan orken tryta lite när det är mycket tentor och arbeten som ska lämnas in. istället för att koppla av framför tvn så går jag ut och tränar lite. tävlar gör jag på helgerna.
 
Sv: Hur hinner ni med?

Jag jobbar (inte heltid hela tiden men i alla fall) pluggar på distans och har häst samt en gubbe. Mycket som skall hinnas med. Har inte börjar tävla än eftersom jag inte har bil med krok eller transport (men får låna i stallet) och träning inte heller för tillfället. Men bara ridningen tar ju tid så...
 
Sv: Hur hinner ni med?

Tja... Hem. Slänga i sig lite snabbmat. Ut och träna. Komma hem. Pyssla lite. Ut med hundarna igen. Sova. Vakna. Ut med hundarna. Åka iväg. Komma hem. Ut med hundarna. Åka tillbaka. Komma hem. Ut med hundarna. Äta. Ut och träna... *he he*

På helgerna går jag upp kring 7-8 bårde lördag och söndag eftersom att mina kompisar är så satans morgonpigga. Är hemma kring 13-14 och sen gör jag f*n inget mer med hundarna den kvällen. Då har jag HELG! Då vilar jag och slappar och de går mest på kisserundor och en 30-50 min på kvällen.

Mycket fika, mycket cigg och mycket snack blir det :) Men hundarna lär sig alltid nått och så får de ju vara ute och med *ha ha ha*
 

Liknande trådar

Hundträning Har en 12-veckors schäfervalp som är otroligt stabil och lugn. Både hemma, i stallet, nya miljöer osv. Han håller sig nära mig men är...
Svar
10
· Visningar
1 167
Senast: Stergo
·
Fordon Min bil ska få ny startmotor, förhoppningsvis på fredag om den hinner fram. Men om den inte hinner, finns det nått sätt jag ändå kan få...
2
Svar
24
· Visningar
1 668
Senast: MissFideli
·
Övr. Barn Har ni tid med några hobbies, och i så fall, hur hittar ni den? Mellan barn, hus och hund hinner jag med lite träning men efter det är...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
9 271
Senast: Lazy Lady
·
Övr. Hund Jag har en jaktlabrador, jag upplever att han är rätt van vid att träffa på hundar (på jaktträning så har han suttit i nya bilar med...
Svar
5
· Visningar
722

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp