Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hur gör man om man har publicerat en hemsida på nätet och sedan vill att den ska komma upp om man söker på t ex Eniro, Google osv?
Har för mig att man måste fixa något som gör att sökmotorer letar reda på ord som finns på hemsidan.
Det finns speciell kod man kan lägga in på sidan för att hjälpa sökrobotarna att indexera sidan rätt. Det missbrukas dock, så jag tror inte att robotarna förlitar sig specielt mycket på sådan kod. Det bästa är att se till att textinnehållet på sidan är klart och tydligt. Då kommer robotarna att göra ett bra jobb. Sidans titel är också viktig eftersom den ofta syns som rubrik i sökresultatet.
Det finns även metoder för att hindra robotarna att registrera vissa sidor om man vill det.
Om din sida finns länkad från andra sidor på nätet så kommer sökrobotarna förr eller senare hitta din sida och lägga till den. Du behöver inte göra någonting. Men det brukar även finnas speciella registreringssidor för att de ska hitta dit fortare. För Google kan registrera din sida här: http://www.google.se/intl/sv/add_url.html
Det kan gå på minuter till dagar innan en eller flera sökmotorer hittar din hemsida om du inte addar dom själv men det är ju en del sökmotorer att göra det
Juridik & Ekonomi
För flera år sen pratade jag med SBAB och fick reda på att man bara kan få bolån på bostad med vattentoalett.
Jag tänker ev börja leta...
Trädgård & Växter Men om du har satt melon där skulle jag nog vänta. För de påminner också om Squash och squash är ju släkt med melon!
Så om du sått...