Hur hittar man vem som äger en fastighet?

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare cirkus
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 303

cirkus

Trådstartare
Och om man inte vet fastighetsbetäckningen - hur hittar man den?

Jag har varit inne på lantmäteriets sida och får fanimej spader.

Hjälp!

Sv: Hur hittar man vem som äger en fastighet?

Du kan ta kontakt med kommunens samhällsbyggnadsförvaltning så kan de hjälpa dig med det :) Har du adressen så kan de hjälpa dig med fastighetsbeteckning och ägare :)

Tyvärr så vet jag inte adressen. Detta är på landet och det finns inget hus på marken. Jag vet ju vad grusvägen heter iofs....

Ja, du kan ju säkert guida den du pratar med så att denne hittar rätt på kartan :)

Jag mailade Lantmäteriet en gång och fick markera med "rita och mät" på en enirokarta och skicka länken, sen fick jag svar vad beteckningen och ägaren var.

Liknande trådar

Samhälle Jag tycker ändå att diskussionen om vapnen, jägarexamen, licenserna och vapentyp är intressant. Få, nästan inga, mord i Sverige utförs... 16 17 18
Svar
347
· Visningar
8 722
Senast: Dentaku
·
Tjatter En spinoff på tidigare tråd om att hitta på ett efternamn. Jag kommer byta efternamn i samband med skilsmässa. Har, som sagt, varit inne... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 108
Senast: Enya
·
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 435
Senast: Lyan
·
Kläder & Bli fin Jag är dels lite trött på förlovningsringen jag har, och ska dessutom förhoppningsvis gifta mig snart, så det börjar bli dags att leta...
Svar
9
· Visningar
692

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka