Hur kan man hitta häst i danmark?

Z

Zandraa

Min häst jag hade hand om när jag var liten fd travare såldes till danmark som avelssto.. Jag har alltid velat försöka hitta henne där. Ägaren var min pappas kusin här i sverige men han gick bort för ett ex antal år sedan så där kan jag inte får någon hjälp.. Jag vet hästens namn osv. men finns det nån form av register i danmark som man kan söka på genom nätet?

Sv: Hur kan man hitta häst i danmark?

vet ingen sida , men om jag får namn och när hon är född kan jag hjälpa dig att leta :) tycker det är kul att leta info om hästar! :D

Sv: Hur kan man hitta häst i danmark?

Det kanske finns uppgifter på travsport.se (fast den uppdateras inte alltid).

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 408
Senast: Johanna1988
·
Hästmänniskan Hej! Jag söker en häst jag hade hand om en tid för några år sedan. Har undrat vart den tog vägen, då ägaren inte velat uppge det. Han...
Svar
16
· Visningar
1 642
Senast: Rosett
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela... 2 3
Svar
57
· Visningar
11 883
Hästmänniskan Hej! Jag är en 21-årig tjej som är enormt enormt ridsugen igen, men vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga som återfallsryttare...
Svar
8
· Visningar
2 825
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Hjälp
  • Få skimmel vit