Hur kommer man över det?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det gnager i mig. Jag är fortfarande ledsen för att hela familjen vände mig ryggen när jag inte mådde bra. Jag var trött, överansträngd och klarade inte av att le och vara glad.

Nej, jag var inte världens trevligaste men det straff jag fick var inte alls motiverat. Även om jag var en tråkig typ så hade de faktiskt kunnat tala om för mig att de skulle åka hem och de kunde ha sagt hej då. Men de åkte bara. Gav mig en hård jävla spark i röven.

För några veckor sedan fick jag ett kuvert skickat till mig av mamma. Det var tidningsurklipp i det. Jag hann se första rubriken innan jag kastade in klippen i kuvertet igen. Det stod "Långvarig stress kan skada din hjärna". Jag veeet!!! :banghead: Jag känner mig idiotförklarad när hon gör så där. Som om jag är en total nolla som inte fattar något alls och inte själv kan ta reda på saker. Varför kan hon inte möta mig där jag är i stället för att försöka trycka in mig i ett fyrkantigt hål som inte passar. Jag känner mig kränkt och orkar faktiskt inte diskutera saken.

Mina syskon har inte hört av sig.

Jag trodde ju att jag bara behövde vila, få ordning på sömnen och hitta lite balans i livet för att komma på banan igen. Men så fick jag den här sorgen över mig också. Och jag vet inte hur jag ska hantera det. Jag tycker att bollen ligger hos dem för det var dem som drog. Och jag orkar faktiskt inte.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Här kommer en saga börja, fortsätta och kanske också ta slut. Det spelar ingen roll om den är dålig eller bra, välskriven eller slarvig...
Svar
0
· Visningar
304
Senast: Takire
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag har varit lite o säker om jag skulle skriva om dethär men jag har kommit fram till att jag vill det. Och endel kanske tycker att det...
Svar
16
· Visningar
1 802
Senast: manda
·
  • Artikel
Dagbok Inspirerad av @parellikusken och hennes kloka dagboksinlägg, för jag känner att det är så himla viktigt att dela med sig om vägen ut...
Svar
10
· Visningar
1 298
  • Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
1 934

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp