Hur länge spelar ett förband?

Silver Girl

Trådstartare
Jag ska gå på konsert med Roxette ikväll. Då det sedan länge varit en familjesammankomst planerad i dag så hade jag tänkt skippa förbandet (som jag ändå inte känner till). Trodde inte det skulle vara svårt att hitta hur länge de spelar och när Roxette går på, så jag har sparat den kollen lite till sista stund och nu är google inte till hjälp.

Hoppas att det finns någon van konsertbesökare här som kan hjälpa mig. Hur länge brukar ett förband spela?
 
Väldigt olika. Varit med om allt mellan 20 min och dryga timmen. Sen kan det ta allt från 10 min till 3 timmar innan huvudakten går på scenen efter.
 

Liknande trådar

Hemmet En anhörig till mig har idag en ca 20 år gammal "dum"-TV och en DVD-spelare med inspelningsbar hårddisk inkopplad via HDMI. Hen streamar...
Svar
3
· Visningar
332
Senast: lytesout95
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 214
Senast: Enya
·
Fritid Ska på GHS i februari och har köpt biljetter ihop med en kompis. Då det är heldag på lördagen så tänkte jag att jag dyker upp lite...
Svar
17
· Visningar
776
Senast: Squie
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
393
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp