Hur lång tid brukar besiktning & röntgen ta?

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare Carro83
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 2 361
C

Carro83

Hej! Har en kort liten fråga, hur lång tid brukar en besiktning samt röntgen ta? Mycket tacksam för svar :)

Sv: Hur lång tid brukar besiktning & röntgen ta?

Beror helt på hur mottagningen ser ut. Har varit med om allt från 30-45 minuter till hela dagen m e m. Mycket akutfall - lång väntetid...

Sv: Hur lång tid brukar besiktning & röntgen ta?

Hej! Har en kort liten fråga, hur lång tid brukar en besiktning samt röntgen ta? Mycket tacksam för svar :)
När vi besiktigade och röntgade min häst på Skara tog det ca 60 min. Men då var det i stort sett bara vi där också, var ingen kö direkt den morgonen.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag har hamnat i ett dilemma där jag sålde en häst för ett halvår sedan som köparen nu vill häva. Grejen hör till att hästen har... 2
Svar
27
· Visningar
4 293
Hästvård Har ett sto som för ca 1år sen blev skrämd och skenade på blå is. Efter det tog hon vid ridning för första gången fel galopp, men kunde...
Svar
8
· Visningar
491
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Köpte en häst för ett halvår sedan. Besiktigad ua vid försäljningen, ingen röntgen gjordes. Efter ett par månader uppmärksammades...
Svar
17
· Visningar
1 697
Hästvård Hej, Jag undrar hur lång tid det kan ta för häst att återhämta sig från selenbrist? Fick svar på mineralanalys (blodprov) i veckan och...
Svar
4
· Visningar
547
Senast: Mearas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka