Hur lång tid i tullen??

bettysmatte

Trådstartare
Mitt DNA-test fastnade - som väntat - i tullen. Det kommer inte att röra sig om någon jättesumma (ca 80-90 kr) som ska betalas. Men det jag undrar är hur lång tid det kan förväntas ta innan paketet kommer till mig? Någon som har koll på hur lång tid postnords importhantering brukar ta?

Sist jag fick paket som skulle förtullas så behövde det kompletteras tulluppgifter. Visade sig vara extremt svårt att få postnord att hitta/läsa pappren jag mailade till dom. Försökte flera gånger att maila på adressen som stod i brevet jag fick hem men fick ändå påminnelse om att dom saknade upgifter. Slutade med att jag ringde deras kundtjänst och mailade direkt till någon där som då vidarebefodrade det till rätt person. Efter det så tog det två-tre dagar så kunde jag hämta ut paketer.

Mitt DNA-test fastnade - som väntat - i tullen. Det kommer inte att röra sig om någon jättesumma (ca 80-90 kr) som ska betalas. Men det jag undrar är hur lång tid det kan förväntas ta innan paketet kommer till mig? Någon som har koll på hur lång tid postnords importhantering brukar ta?

Vet folk som fått vänta 2-4 v efter att de har betalat in.

Liknande trådar

Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 240
Senast: Nota
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 985
  • Artikel Artikel
Dagbok ... men jag står stilla, fortfarande väntandes på att livet ska börja trots att det nu bara är ett år kvar till 30. Det är på dagar som...
Svar
4
· Visningar
667
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 309
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår