Hur lång tid tar det?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Sammets_rosa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 848
S

Sammets_rosa

..att få sin Appaloosa Prestige omvärmd och därmed ändrad bomvidd? Någon som har gjort det? Vet ju att man får skicka iväg dem, men hur lång tid tar denna procedur innan sadeln är hemma igen?

Bommen ändras på max ett dygn.
(Tar effektivt mycket kortare tid)
Sen har du ju transporten att plussa på.

Förrut skulle ju sadlarna skickas till Italien men jag tror att de kan fixa bommen i Uppsala och då lär det ju inte ta speciellt lång tid. 1-2 veckor max

Sadeln lämnas in till butik med Appaloosas sortiment. Dom skickar till Equality Line i Hammarö för omvärmning av bommen bör inte ta mer än ett par veckor!

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
866
Senast: Lisen82
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
909
Senast: MissFideli
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
651
Senast: cowgirl81
·
Övr. Barn Det sägs ju vara ganska vanligt men vi känner oss verkligen helt ensamma. Vår gosse fyller 6 i sommar och kissar fortfarande mycket på... 2
Svar
27
· Visningar
2 048
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V