Hur lång tid?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Hur lång tid?

jag skrev inna här att jag inte visste om ja va gravid eller inte men det är jag har varit på ultraljud 2ggr ska dit igen om 4veckor:banana:

Hade ätit p-piller (Desolet) utan uppehåll i 11 år, slutade med dom i juni, hade skyddat sex (kondom) i juli, valde att prova bli gravid efter juli-mensen och blev gravid i augusti.

Lycka till när det är dags! :)

/Timsetim

Jag åt follomin 28, det hade jag ätit i 6 år tilsl vi bestämde oss att jag skulle sluta. Jag fick aldrig tillbaka mensen,men jag blev gravid efter 7-8 månader.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 587
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 203
Övr. Barn Det är sportlov och dottern är på fritids. Hon har en hårsnodd med en stor dekoration på som hon ska släpa med sig överallt. Hon hade...
Svar
7
· Visningar
946
Senast: Krålus
·
Övr. Barn Jag behöver era råd inför en förestående separation och flytt. Funderar kring vilken boendeyta som är rimlig att tänka sig som singel...
Svar
19
· Visningar
1 131
Senast: tomte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dagens barnfilmer
  • Handdukar
  • Arbetsterapeut

Hund, Katt, Andra Djur