Hur länge innan ni blev gravida?

Sv: Hur länge innan ni blev gravida?

Slutade med pillren efter 10 år-gubben skakade kalsongerna- sen var det kört:) Har haft väldigt lätt att bli gravid, 5 graviditeter -3 ungar ganska bra utdelning!/L

Det tog 8 månader. Jag fick inte tillbaka min mens som den skulle efter jag slutade med mina p-piller. Och sen var jag 60 kg större på den tiden.

Drog ut spiralen 2 februari 2006, blev gravid vid andra försöket. Fick missfall i slutet på maj/början på juni, och började försöka bli med barn igen i slutet på augusti. Lyckades 18 december 2006, testade positivt i vecka 5, och är nu i vecka 19 :bump: :bump:

Liknande trådar

Övr. Barn Det är lite roligt att jag startade en tråd, skrev inte färdigt i originalinlägget men tråden fick god fart ändå... 😁🙈 Tråd 'Mens'...
Svar
3
· Visningar
698
Senast: pajaztar
·
Övr. Barn Min snart 9-åring har börjat prata om att han tycker att han är tjock, och nu har det också framkommit att han försöker äta mindre för...
Svar
17
· Visningar
1 739
Senast: CaisaCax
·
Övr. Barn Det sägs ju vara ganska vanligt men vi känner oss verkligen helt ensamma. Vår gosse fyller 6 i sommar och kissar fortfarande mycket på... 2
Svar
27
· Visningar
2 221
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Fler här som gjort denna resan? Jag är 165 och väger strax under 110 kg. Jag och min sambo vill börja försöka få barn men vi båda är...
Svar
18
· Visningar
1 528
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Betäckning 2024 - föl 2025