Hur länge sitter era i vagn

Mirre

Trådstartare
En spinnoff på min andra tråd.

Hur länge har era barn åkt sittvagn?

När slutade ni helt med den?

Sv: Hur länge sitter era i vagn

Hanna sitter gärna i vagn fortfarande om hon får, (om hon är trött eller så), men det blir inte så ofta som hon "får" åka vagn längre. Hon är drygt 4 år..

Sv: Hur länge sitter era i vagn

Mina åkte nog vagn till de var mot sex år, men det var när det var något speciellt som innebar gående hela dagen. Sittsulkyn var den vagn som vi använde mest, sydde nytt tyg till den två gånger.
När barnen vuxit ur den använde jag den till hundvalparna ;) de blir också trötta i benen!

Liknande trådar

Småbarn Vi har en Bugaboo Donkey Duo som sjunger på sista refrängen, och det är dags att skrota den. Jag har tittat på Thules cykelvagnar. När... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 768
Senast: Seaside
·
Småbarn Hej, Önskar lite input här men om ni ska döma och ge kommentarer om hur taskigt det är att inte låta barnen sova med föräldrar kan ni...
Svar
17
· Visningar
1 060
Senast: Blyger
·
Småbarn Min femåring åker bakåtvänt i en Britax Max-Way Plus, men nu börjar han bli för lång för den. Bältet vid axlarna hade behövt höjas ett...
Svar
19
· Visningar
751
Senast: lillaP
·
Småbarn Läste om @Midsommarblomsters erfarenheter av organiserad gymnastiklek i grupp, och förstår absolut utmaningarna kring den typen av...
Svar
6
· Visningar
577

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka