Hur ligger sadeln-tråd

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare morotspure33
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 85
  • Visningar Visningar 6 786
Sv: Hur ligger sadeln-tråd

Haha..ooojoj ja det var ett mkt intelligent svar ja fick! Dum fråga hm vetifasen på vilket sätt då? Men dumt svar- kan ja absolut hålla med om haha. Du får jättegärna skriva nåt som har med frågan att göra!

Det var det roligaste svar på tal på länge....:rofl::rofl::rofl:
ha ha you go girl....:banana:

Men är sadeln lagom vid men ändå ligger på manken så får man inte in några fingrar och då är det ju modellen på sadeln som är helt fel.
Om du hade läst vad jag skrivit så skulle du sett att det bara var en sak man behövde titta på av många, inte att sadeln passade bara för att det var lagom mankfrihet:crazy:!

Det är ju det jag menar, men på ditt svar lät det som om man kollar vidden mjha 2-3 fingar till manken. Vi är nog överrens egentligen..

Då passar sadeln helt enkelt inte. MEN jag tycker inte den ser ut att ligga så fruktansvärt illa, visst den är försmal men sissus häst ser jättefin ut i ryggen och hennes ligger likande.

Får försöka hitta annan sadel då för den där kommer att göra skada om man rider i den.

ja han har ju aldrig haft ont eller något med denna sadeln, just nu ligger den ju bättre i balans eller vad man ska säga, min sits blir ju bättre...

ska höra med min tränare vad hon säger.
ska få låna hem två dressysadlar till våren oxå :)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
703
Senast: cowgirl81
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 751
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 826
Senast: Ceta
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
1 246
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka