Hur många grader är griffin?

_Eulalia_

Trådstartare
Hur många grader breda finns Griffinsadlarna att få? Har främst kollat på T4 youngrider men även dom andra modellerna.

Behöver ha en sadel som har ungefär samma vidd som wintec wide eller globus 38, alltså breeeett. :p

Sv: Hur många grader är griffin?

Så här bred är min YR.Det är en XW-W och ungefär 115 + grader.

27640434.jpg

Köper du utomlands så finns YR nu med utbytbart järn så man kan få ytterligare bredd.

Då måste du köpa nya modellen med utbytbara järn. Hopp, YR och cobmodellen har så breda järn.

Delvis KL

Hur lång anläggningsyta har t.ex T4 i storlek 17"? Kortare än Wintec wide i samma storlek?

Liknande trådar

Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 272
Senast: MiniLi
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 163
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars... 6 7 8
Svar
141
· Visningar
10 977
Senast: Inte_Ung
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
194
· Visningar
26 775

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka