Bukefalos 28 år!

Hur mycket kostar hunddagis ?

B

blindmelon

Är det någon som vet ungefär hur mycket det brukar kosta att ha hunden på hunddagis ?
Är det någon som har/har haft hunden på dagis ? Bra eller dåligt ?
 
Sv: Hur mycket kostar hunddagis ?

Kollade hunddagis här (Göteborg) då jag gärna vill ta ner min vovve (som nu bor hos mina föräldrar) men ja går i skolan å vill inte ha henne själv så länge... Jag fick prislappar på 2800-3500! Å då fick man inte hämta/lämna hunden när man ville. Jag vill juh bara ha henne där några timmar vissa dagar, inte alls andra dagar å heldagar vissa dagar då jag har ojämt schema.., så d "sket sig"...
 
Sv: Hur mycket kostar hunddagis ?

Haukur skrev:
Kollade hunddagis här (Göteborg) då jag gärna vill ta ner min vovve (som nu bor hos mina föräldrar) men ja går i skolan å vill inte ha henne själv så länge... Jag fick prislappar på 2800-3500! Å då fick man inte hämta/lämna hunden när man ville. Jag vill juh bara ha henne där några timmar vissa dagar, inte alls andra dagar å heldagar vissa dagar då jag har ojämt schema.., så d "sket sig"...
Jag kollade hunddagis i Gbg för någon vecka sedan och jag hittade från 1400-2600 vet dock inte om det var krav på tider men det finns billigare iaf...
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
2 451
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
1 884
Senast: Hellhound
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 102
Senast: Farao
·
Fritid Det är nu klart att jag flyttar till Åland. Ska jobba i Kastelholm. Letar bostad och har ställt hunden i kö på hunddagis i Jomala. Nu...
Svar
4
· Visningar
653
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp