Hur mycket kostar hunddagis ?

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare blindmelon
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 551
B

blindmelon

Är det någon som vet ungefär hur mycket det brukar kosta att ha hunden på hunddagis ?
Är det någon som har/har haft hunden på dagis ? Bra eller dåligt ?

Sv: Hur mycket kostar hunddagis ?

Kollade hunddagis här (Göteborg) då jag gärna vill ta ner min vovve (som nu bor hos mina föräldrar) men ja går i skolan å vill inte ha henne själv så länge... Jag fick prislappar på 2800-3500! Å då fick man inte hämta/lämna hunden när man ville. Jag vill juh bara ha henne där några timmar vissa dagar, inte alls andra dagar å heldagar vissa dagar då jag har ojämt schema.., så d "sket sig"...

Sv: Hur mycket kostar hunddagis ?

Haukur skrev:
Kollade hunddagis här (Göteborg) då jag gärna vill ta ner min vovve (som nu bor hos mina föräldrar) men ja går i skolan å vill inte ha henne själv så länge... Jag fick prislappar på 2800-3500! Å då fick man inte hämta/lämna hunden när man ville. Jag vill juh bara ha henne där några timmar vissa dagar, inte alls andra dagar å heldagar vissa dagar då jag har ojämt schema.., så d "sket sig"...
Jag kollade hunddagis i Gbg för någon vecka sedan och jag hittade från 1400-2600 vet dock inte om det var krav på tider men det finns billigare iaf...

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 512
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Hej. Jag jobbar småskaligt med hundpassning i mitt hem, tanken är att öppna hunddagis om något år. Men något jag funderar över. I... 2 3
Svar
40
· Visningar
2 836
Senast: Lillefrun
·
Övr. Hund Hej! Jag har just hittat hunden med stort H! Tyvärr bor den så klart i USA så det blir att importera. Är det någon som nyligen gjort det...
Svar
7
· Visningar
1 002
Senast: hastflicka
·
Hemmet Nu är det klart! 1 april börjar jag min nya tjänst i Härnösand. Det ser jag verkligen fram emot, efter alldeles för många år i Skåne... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 080
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka