Hur mycket skräpmail får ni per dag?

Rosett

Trådstartare
På ett ungefär alltså.
Jag får 0-7 st om dagen vilket inte känns så mycket. De flesta hamnar direkt i skräppostmappen.
Det verkar som om det kommer mindre skräpmail sen jag började blockera avsändarna. :up:

Väldigt få. Det rör sig nog om 0-2 stycken. Det händer ju då och då att det kommer något udda fejkmejl från Telia eller liknande... Jag har ett gemensamt mejlkonto med min man, och jag tror att han varit rätt duktig på att stoppa skräpet :)!

Liknande trådar

Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 758
Senast: corzette
·
R
Kropp & Själ Jag har en fobi, som jag levt med mer eller mindre så länge jag kan minnas. Det är något jag är van vid att leva med, och som jag nog... 2
Svar
26
· Visningar
2 069
Senast: warg
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 941
Senast: malumbub
·
Kläder & Bli fin Jag har ju sen förra våren börjat använda egenhändigt specialsydda leggings av kompressionsmaterial som arbetskläder eftersom jag... 6 7 8
Svar
141
· Visningar
7 647
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Dalmatiner
  • Valp 2025