hur mycket

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Sellan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 671
S

Sellan

kostar det att stoppa om en sadel?
hur länge tar det?
skillnad på ponnysadel - stohäst? modell?

Sv: hur mycket

Häromkring kostar det ca 1400,- :eek:

Vet inte om det är skillnad på ponny/storhäst/modell. Ta kontakt med din närmsta sadelmakare/utprovar/omstoppare så får du ju den hjälp du behöver ;)

Lycka till!

Sv: hur mycket

Jag har betalat 400 kr oavsett vilken sadel det har varit, har varit ett standardpris hon tagit. En gång var det bråttom och då fixade hon det på två dagar, en annan gång tog det betydligt längre tid. Men då var det inte akut (hade ju en annan sadel) och då prioriterade hon inte den. Jag brukar säga ifrån när jag lämnar sadeln huruvida det är bråttom eller inte.

Liknande trådar

Utrustning Är det någon här som rider i ghost sadel? Jag funderar på att köpa en sådan men har inte suttit i en sådan tidigare. Den bomlösa sadel...
Svar
18
· Visningar
1 124
Utrustning Har någon tips på mjuka ridkängor? Gärna i läder. Mina fötter är tyvärr superkänsliga och jag får lätt skavsår eller ont, alltså är...
Svar
0
· Visningar
136
Senast: NilHe
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
443
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Skulle vilja ha lite tips av er som använder airbag väst. Har scrollat förbi någon modell som även hade skydd för nacken men hittar inte...
Svar
2
· Visningar
261
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka