Bukefalos 28 år!

Hur nattar ni era 1½- åringar?

Sv: Hur nattar ni era 1½- åringar?

Vi har varit väldigt noga med att alltid komma om någon skulle bli ledsen eller rädd, jag vill inte ha barn som ska gråta sig till sömns.

Håller med.. Skulle aldrig kunna lämna våran dotter skrikades i sängen som t ex bvc förespråkar, sånt KAN bara inte vara rätt :cry:.Har alltid följt våran magkänsla istället, och metoderna har gått i perioder. Som nyfödd ammade jag henne till sömns, därefter kom en period när vi vaggade henne i vagnen, därefter kom en period när vi låg bredvid henne i soffan tills hon somnade, därefter kom en period med vaggvisor och sitta bedvid sängen, och nu har vi en period då vi bara lägger ned henne och sedan går iväg (men ser till att hon hör oss hela tiden). Hoppas denna nya rutin håller i sig, annars får vi väl gå tillbaka ett steg! Hon har alltid varit trygg och sovit hela nätter sedan hon var två månader :).
 

Liknande trådar

Övr. Barn Vi tillbringar emellanåt en del tid tillsammans med barnens två kusiner och deras föräldrar. När vi gör det blir det uppenbart att vi...
2
Svar
23
· Visningar
2 457
Övr. Barn "ALLA spelar Fortnite!" Ja, enligt min 8 åring iaf. Efter att ha frågat runt bland vänner och barnens kompisar så verkar det gälla...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 016
Senast: Mirtai
·
Övr. Barn Som rubriken lyder: vad får ditt/dina barn i julklapp av dig/er i år? Brasklapp: Vill man så får man gärna berätta hur man resonerar...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 731
Övr. Barn Vi ska köpa en ny bil i vår/sommar och vi behöver göra lite research inför detta. Jag är i princip helt ointresserad av bilar, jag vill...
2
Svar
22
· Visningar
1 596
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Skäller på andra hundar
  • Akvarietråden IV
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp